Scarface!

Såg ni den? Den replikern jag väntade på var "Say hallo to my little friend" Den här repliken var bara sjuk hahah ;) "in this contry you gotta make the money first, then when you get the money you get the power,then when you get the power you get the women" den var faktiskt bra eftersom att man fick se hur det var förut i mellan mafia grupper för det mesta i den här filmen är ju sant eller? Aja men jag gillade den för att det var mycket Action och det gillar jag =) Jag kan inte fatta att det i filmen brukade hända eller kanske förtfarande händer... Allt krig mellan dem båda grupperna massor med skott varje dag och att det är vanligt att bli sjuten det är ju lite sjukt? Och ni som såg den igår tyckte ni inte det där som hände nästan vid slutet var sjukt, det där med hans syster? Men den var bra jag kommer nog ge den fyra utav fem för att den var ganska lång tråkig ibland kunde jag bara gå ifrån och sen komma tillbaka efter fem minuter hahah ;)


(1983)
Shit vad gammal den är ;)

Den får som sagt:

Fyra av fem eftersom den var långtråkig på vissa ställen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0