The ugly truth!

Den här filmen såg jag igår natt och jag måste bara säga att jag gillade den =) Den var rolig, romantisk och söt på samma gång. Filmen handlar om en man som har en TV show där han berättar för kvinnor hur män vill att dem ska vara, när Abby (huvudrollen) som är producent på ett annat program, ser det där på TV ringer hon in och berättar för honom (Mike) hur fel han har... Nästa dag berättar Abby's chef att dem ska anställa Mike så att han kan spela hans show på en liten del av deras program blir saker komplicerade, Mike hjälper Abby att vara den perfekta kvinnan mot hennes granne Colin som hon gillar men hela berättelsen leder till ett oväntat slut =) Jag fick skriva om det här två gånger för att det raderades haha ;) Men hoppas allt inte blev för komplicerat =)


(2009)

Den får:

Fem filmisar utav fem


Kommentarer
Postat av: mathilda

en av mina favoriter ska lungt köpa den när den kommer ut

2009-12-30 @ 21:08:33
URL: http://myfashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0