KiSSES&HUGS//FILMBLOGGERSKAN!

Det är så sant som folk säger... Efter man har bloggat ett tag orkar man inte mer... Jag förstår faktiskt inte hur storbloggarna orkar skriva mer än sju gånger om dagen och alla ni som klagar på att dom har dålig uppdatering försök skaffa en egen blogg och så kommer du förstå hur svårt det är så nu tar jag en lång paus från bloggandet jag kommer inte ta bort bloggen den kommer alltid vara kvar och ibland kanske det blir ett inlägg lite då och då men jag kommer inte springa till datorn direkt när jag kommer in genom dörren utan kanske när jag sitter på datorn och inte har något för mig... Aja nu säger jag en sista gång på länge Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0