Trick'r treat!

Omg!! Den här filmen är så dålig!! Det är en halloween film så man tror att den ska vara värsta läskig och man ska gömma sig och skrika och inte våga röra på sig när filmen är slut inte våga gå på toaletten själv ja hahah det låter sjukt men så tycker jag en halloween film ska vara!! Men den här var så tråkig!! Okey den var lite läskig ibland men sen var den bara skum och hela filmen passade helt enkelt inte ihop! Men det kan ju bara vara jag som tycker så men vad säger ni om jag säger att den bara var 78 minuter lång eller ska jag säga kort!! ;) Men men det stog på fodrallet att det var den bästa halloween filmen på 30 år... Då tänker man ju hur dåliga har filmerna varit igentligen ;) Jag ger allafall den här filmen en fet diss!!!!!


(2008)

Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0