Fast and furious filmerna!

Fick just lust att skriva om fast and furious filmerna. Ettan heter väl fast and furious och tvåan 2 fast and 2 furious och trean the fats and the furious tokio drift och fyran the fast and the furious! aa något sånt väl? Aja men dom filmerna tröttnar man helt enkelt inte på alltså jag blev lite chockad och irriterad att inte vin dizel är med i alla och att tokio drift inte har något med hela grejen å göra... Mina favoriter av fast and furious är ettan och fyran... Jag har för mig att det kanske kommer en femma men är inte helt säker... Om ni inte har sätt någon av dom filmerna kanske det är dags att börja... Om du gillar action kommer du säkert älska dom! Och jag är mer en action/komedi/thriller och sådant person så om ni känner till en bra film som är komedi eller något av dom jag nyss nämnde så är det bara att säga till =) Fast and furious filmerna handlar om racing om ni inte redan visste det ;)

Ettan (2001)

Tvåan (2003)

Trean (2006)


Fyran (2009)

Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Miina favoritfilmer <3 haha :)

ja vsg :P

2009-09-22 @ 23:16:57
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: bitte

bara sett den senaste å den var bra

2009-09-23 @ 13:56:54
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0