It's a boy girl thing!

Den här filmern är gjord 2006 och den är så jävla skön!! Jag verkligen älskar den har sett den tre gånger och jag skulle kunna se den igen ;) Det handlar om en kille och en tjej som verkligen inte kommer överens, killen är ihop med den populäraste tjejen i skolan och tjejen är väldigt impopulär... Och en dag tvingas dem här två personerna att spendera en hel dag med varandra på ett museeum och då händer något underligt när dem bråkar och nästa dag... Ja vad tror ni hände nästa dag? HIHI om ni vill veta så måste ni nog se den ;) Den är jätte bra och jätte rolig =)


(2006)

Den får:

Fem filmisar utav fem =)


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv:åh skulle du kunna det kan man bara välja filmer eller serier också?

om man kan välja serier så vill jag att du ger mig en länk till glee

annars så skulle jag villa se



seventeen agin älskar den filmen har sätt den jätte många gånger men jag kan ju i få nog(=

eller sleepover movie riktig girlpower film och om du inte sätt den så råder jag dig att göra det(=

2009-12-29 @ 18:25:26
Postat av: mathilda

han är så söt

2009-12-29 @ 18:33:51
URL: http://filmfrek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0