Fame!

Hej hej!! Jag var nyss och kollade på filmen Fame! Den var faktiskt bra det var en tonårs film men den var bra! De sjöng ganska mycket inte som filmen hairspray då men dom sjöng lite och dom dansa och så och allt var bra men det fanns också delar som var sorliga och några roliga och så men jag vet inte vilken katerogi jag ska lägga filmen i komedi? Nej... Drama kanske? Aja jag ska nog göra en ny som heter unknown ;) Nej men ärligt jag ska kolla upp vad det är för film! Men jag tror att visa kommer att gilla den här filmen och jag rekomenderar alla från åldern 11-16/17 att kolla på den och sen om man är äldre eller yngre än så och ändå gillar såna här typer av filmer då rekomenderar jag den också! Jag hoppas att ni får chansen att se den någongång och om ni gör det säg gärna vad ni tyckte om den!

Fame 
(2009) Idaag!! =D

Det är alla dem här katerogierna: Comedy Drama Family Musical Romance och mer så jag gör en ny katerogi som heter blandat och sen för jag kanske över några filmer till den "mappen"

Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du borde ta bort kategorin blandat och skriva unkown, det var bättre ;) sen tycker jag du ska ha kategorin Hiss & Diss!

2009-10-10 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0