Labor pains!

Hahah Labor pains med Lindsay lohan är en skön film! Den slutar lite dåligt dock... Jag gillar te.x inte filmer med för bra slut. Det blir ju lite tråkigt eller?? ;) Men den här filmen är i allafall rolig. Lindsay lohan håller just på att få sparken och drar då istället igång en lögn om att hon är gravid och ni får klura ut resten... Man kan ju också fråga om man har lust =) Fast det är lite tråkigt att sitta och skriva till mig själv. Så jag hoppas att jag kan se min statestik imorn så att jag får reda på hur många läsare jag har... Hitils har jag bara fått en kommentar men men man måste ju jobba sig fram till toppen eller? Aja vi snackade ju om filmen, den är rolig som sagt och den sänder ut ett ganska smart budskap så snabba er på att se Labor pains! Föresten måste bara säga att jag verkligen gillar Lindsay lohans filmer kommer bli mycket mer sånna!!


(2009)
Huvudroll:Lindsay lohan!
Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0