Twilight!!

Hej hej! Idag har jag fått några kommentarer och det gör mig såklart glad =D Idag tänkte jag börja med att skriva om Twilight! Det är väl många som är kära i den filmen eller?? Jag är i allafall det och jag skulle kunna se den 100 gånger efter varran och fortfarande inte tröttna ;) Man blir ju så kär i Edward (Robert pattinson) Och Jackob (Taylor Lautner) Och om någon här inte sätt Twilight än är det bara dags att kolla på den! Jag har sätt en sju gånger och jag har lagt in den i min ipod så att jag kan kolla på den när jag har lust! =) Men men nog med det! Twilight handlar om en tjej som heter bella swan (kristen stewart) som flyttar till en liten stad som heter Forks där hon bor hos sin pappa. Hon börjar skolan där och lär känna några nya vänner men direkt när hon får syn på edward blir hon förälskad! om ni vill veta fordsättningen är det bara att kolla på filmen eller fråga mig (a)
Ps. glömde jag nämna att edward är en vampyr! Nu kanske ni blev intresserade? ;)

(2008)

Huvudroll: Kristen stewart&Robert pattinson
Kisses&Hugs//Filmbloggerskan!
(filmen är action/romantik!)


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: okej , jag har bara tagit det lungt idag:)

tack så mycket



love

2009-09-23 @ 17:03:02
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Michella

Den här filmen är riktigt bra! Ser verkligen fram emot tvån som kommer ut om ca en månad :)

Bra filmtips du har!

2009-10-01 @ 20:33:10
URL: http://michellachammas.blogg.se/
Postat av: Emme

Den är så himmla bra , jag älskar böckerna och den här filmen . Men jag blev lte besviken på New Moon ...

2009-12-28 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0