Avatar!

Jag har inte kunnat logga in på blogg.se hela dagen så det är därför jag inte har uppdaterat men nu kör vi igång =) Jag har ju skrivit lite om Avatar innan men nu har jag sätt filmen och den är jätte jätte bra, Det är en riktig action film och fantasy och massor med annat... Filmen handlar om en forskar grupp som åker till en annan planet och där finns det ett ämne som är värt massvis med pengar som dem ska fösöka få tag i men för att få tag i det måste dem antingen få dem andra personerna i den andra planeten att förflytta sig ifrån stället där ämnet finns eller att bomba hela stället... Jag gillarde den för att det var massor med Action och det är det jag gillar ;)


(2009)

Den får:

Fem filmisar utav fem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0