Saw 6

Jag älskar ju alla saw filmer men dem är så sjukt äckliga och den här var inte anorlunda hahah ;) Dem är inte läskiga som jag trodde dem skulle vara, dem är bara väldigt sjuka och äckliga... Dem handlar om en man som kallas Jigsaw som straffar folk som tar sitt liv för givet eller/och som förstör andras liv, och han staffar dem på sätt som man inte ens kan tänka sig... Men han dog i den fjärde filmen och ändå fordsätter mördandet och straffandet så vem är det som gör det åt honom i den 6 filmen? Det får du själv ta reda på ;)


(2009)

Alla saw filmer får:

Fem filmisar utav fem för att jag älskar dem ;)
(Den är både skräck och thriller men jag lägger in den i skräck katerogin)


Kommentarer
Postat av: mrmw

jag älskar dom filmerna!!

och jag håller med helt.

harru sätt scream queens, en av domarna var hon som var med 1,2,3 hon som var jigsaw assistent!

2010-01-03 @ 20:28:30
URL: http://mrmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0