Svar! =)

Hej hej jag vet dålig uppdatering idag jag sugeeer!!! Men jag är här nu tyvär kan jag inte skriva mycket men imorn lovar jag er att det blir mycket eller idag på natten/kvällen =D Men nu ska jag svara på en kommentar =)

 
Det står (vilken är din favorit serie?)

Svar: Det finns många serier som jag gillar att kolla på men det här är mina absolut bästa!: desperat housewives,Scrubs,how i met your mother,Simpsons, family guy, friends, the hills,gossip girl, m.m

Jag vet att det finns mer men jag kommer inte på några just nu men jag skriver in dem när jag kommer på dem =D Vilka är era favorit serier?? =)




Kommentarer
Postat av: mathilda

min kommentar(=

tack för svar<3

2010-01-04 @ 18:21:09
URL: http://filmfrek.blogg.se/
Postat av: mathilda

här kommer mina favoriter

vänner,oc,gilmore girls,gossip girl,glee och många fler

2010-01-05 @ 00:16:55
URL: http://filmfrek.blogg.se/
Postat av: Daana <3

Desperate housewifes, heroes, prison break, gossip girl, the simpsons,how i met your mother och många fler haha :) <3

2010-01-05 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0