Väldigt länge sen.

Hej mina trogna bloggläsare! Jag har inte uppdaterat på flera flera månader och därför ber jag om ursäkt! förlåt förlåt förlåt men helt ärligt planerade jag på att lägga ner bloggen men nu funderar ja på att göra en comebak! jag vet inte vilka filmer jag skrivit om och vilka jag inte skrivit om men jag ska kolla igenom vilka ja skrivit om och sedan göra en lista på alla filmer jag sätt och sen pricka av. Det är ett väldigt bra sätt att hålla kolla på det hela så nu är det bara att börja.

PS. för er som inte vet det en så är jag världens nattugla och det är bara på nätterna jag uppdaterar haha ;) inte bara på nätterna men oftast på nätterna fast imorn ska ja tillbringa hela dagen med att få igång bloggen!

Big love till er!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0